ötödikSally 2012.03.02. 18:26

Megyek haza:)

Juhúú...megyek haza látogatóba:) Jó lesz már találkozni mindenkivel, szülők, barátok.  Aztán jövök vissza. Kutyám megint meg fog zakkanni szegény:( Ha nem lenne ilyen öreg, kihoznám magammal, de nem hiszem, hogy bírná az itteni folyamatos kb. 40 fokot.

Van egy játék a Facebookon, 30 napig minden nap egy dalt ki kell tenni az oldalukra, amit szeretsz, amit nem, stb... Én amúgy is zenemániás vagyok, szóval elkezdtem. És a következő, az első dal, amit életedben hallottál. Ez érdekes kérdés, kb. Zsup-zsup kenderzsup lehet, vagy valami ilyesmi: 

Mert a nagyszüleim ilyeneket hallgattak, és élénken élnek ezek a zenék az emlékezetemben, még most is kívülről tudom az összesnek a szövegét. Szóval biztos nem egyszer hallottam:)

Egyik Pesten, másik vidéken. Milyen más volt, szóltak ezek a régi zenék a tévében, rádióban, ettük a kiflit kakaóval reggelire, aztán kimentünk a kukoricásba játszani:D Sárból építeni dolgokat, vagy só/víz/liszt sütiket gyártani és megszárítani a napon. Bújócska... Kisfaludy vendéglőt alapítottunk a tornácon (intellektuális gyerekek játéka:DD). Ettük a fáról a cseresznyét. Etettem a malacokat kézből, akkor még tartottak a nagyszüleim. Mesekönyveket olvastam. Egyszer írtam egy verset is a családomról, a nagymamám megőrizte, még mindig megvan, elég vicces. De tényleg az, próbáltam humorosra venni a témát  már akkor is.:)

Vagy lementünk a Duna-partra sétálni Pesten. Volt ott egy nagyon jó fagyizó a Megyeri úton. Pingpongoztunk, fociztunk. Ibolyát szedtünk tavasszal, meg aranyesőt.

Ilyenek voltunk. Nem csoda, ha a mai gyerekek elvadulnak... lakótelepeken, betonfalak között. Még a mesék is agresszívabbak, nem a Futrinka utca meg a Bob és Bobek megy. Meg a Kalánka néni.:D

Most újra meghallgattam és megkönnyeztem. Milyen más így felnőtt fejjel az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr24284958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása