kovacskri 2011.01.07. 10:37

Blogszületésnap

Jajj, jajj, jajj… tegnap volt 2 éves a blog. És ennek örömére mindenképpen akartam írni valamit, de tegnap elfelejtettem, mert későn értem haza, mivel a saját szülinapi bulimra (illetve a közös bulira, amit 3 éve együtt tartunk néhányan) helyeket néztünk. Szóval a blogét elfelejtettem, most bűntudatom van egy picit, a saját „alkotásomról” feledkeztem meg. Gondoltam rá, hogy a tárgymezőbe beírom, hogy 2011. január 6., hátha nem tűnik fel senkinek, hogy nem is 6-a van, de aztán rájöttem, hogy úgy is kiírja, ilyen szánalmas módszerrel nem próbálom elterelni a figyelmet a gondatlanságomról...:)))

Ez van. 8 napig még érvényes, hepi börzdéj Vetési Varjú!

És ez itt a szülinapi dal, mert szeretem!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr82566945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása