kovacskri 2009.04.21. 21:11

Ember a Holdon

Egy lélekhez hozzáértő ember ma azt mondta nekem, hogy könnyen alkoholizmusba kergetem a férfiakat:) Mert sokszor kritikus, és destruktív megjegyzéseim vannak, amivel megriasztom az embereket. És ha jobban belegondolok… hát szóval… lehet benne valami, mert három tartós kapcsolatom volt, mindháromból én léptem ki, és mindhárom „otthagyott” fél eléggé padlóra került. Azért tudtommal nem lettek alkoholisták, kb. egy év alatt összeszedték magukat. Ez vagy azért van, mert nagyon kegyetlen vagyok, vagy, mert annyira jó vagyok, hogy nem lehet elfelejteni, vagy mindkettő:)). És azért is, mert a nők a bunkó pasikat szeretik, a férfiak meg azokat a nőket, akik szívatják őket, ez valami mazochista hajlam, ami sokunkban bennünk van. Lehet, hogy azért vagyok most egyedül, mert már nem vagyok kegyetlen, és ezért nem kellek senkinek sem:)

 De igazából senkit sem akartam megbántani, úgyhogy ha valaki olvassa ezt, akit korábban megbántottam, akkor üzenem, hogy nagyon sajnálom, és hogy valójában csak azt bántjuk, akit szeretünk, illetve, aki minket szeret, mert aki nem szeret, az úgyis leszarja a véleményünket. Ha undok vagyok, akkor csakis szeretetből vagyok undok, csak nem tudom kimutatni, és a tudatalattim viselkedik helyettem csúnyán!:)

Jim Carey-ről azt olvastam egyszer, hogy az összes ex nőjét megkereste, elvitte egy vacsorára (egyesével persze), és bocsánatot kért tőlük.

Azért annyira nem vagyok ám szívtelen, olyan is volt, hogy én fogytam vagy tíz kilót bánatomban, mert ha ideges vagyok, nem tudok enni. A lelkem mélyén olyan vagyok, mint ez a szerény kis ibolya, amit a nővérem kertjében fényképeztem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Csak ezt valószínűleg eddig elég jól sikerült titkolnom, mert aki elolvasott itt egy-két postot, és utána beszéltem vele, az mind meglepődött azon, hogy ilyeneken gondolkodom. De most új tavasz szele lengedezik, változom, és a szívemet csordultig töltöm szeretettel, kedves, mosolygós, rózsaszín rucis lányka leszek…

Ezt a dalt pedig küldöm minden kedves barátomnak, ismerősömnek, családtagomnak, és már nem ismerősömnek, akit valaha is bármivel megsértettem!:)

 

Szólj hozzá!

Címkék: bocs

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr21078882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása