ötödikSally 2012.04.10. 22:11

Statisztika

Olvashatnák kicsit többen is a blogomat... Igaz, sokáig elhanyagoltam, és mostanában is rendszertelenül írok. És néha igazán - mások számára - érdektelen dolgokról. Ettől függetlenül még olvashatnák, kb. 30 mp alatt végig lehet futni egy rövidebb postot. Merthogy a statisztikák szerint nem árasztanak el a látogatók. Szóval kedves olvasóim ne aggódjatok, nem fog túlterheltség miatt összeomlani az oldalam. :)

Azt fogom csinálni, hogy beszúrok mindenféle fals szavakat, például, hogy Schmidt Pál, meg hogy szakdolgozat. Az most menő téma. Beírom a címkékhez is, és akkor ha rákeresnek a Gugliban, lehet, hogy kidobja ezt is találatnak. Horogra akadt barátunk aztán rákattint a hivatkozásra, és már itt is van. És vagy elolvassa, amit itt talál, vagy heves anyázások közepette keresgéli az adott szóval kapcsolatos írást pár másodpercig, majd rákattint a böngészője "vissza" ikonjára.

Valahogy így gondoltam:

Tegnap elmentem bevásárolni Orbán Viktor és nagyon érdekes dolog történt velem.

Vagy:

Főztem töltött paprikát, kicsit nehezen sűrűsödött be a szósz Megasztár, mert kevés rántást tettem bele. De aztán rájöttem, és pótoltam.

Így. Ez a csali. Jöhetnek a halak. Majd még kidolgozom jobban.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr124381896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisMészi 2012.04.15. 16:03:21

Halihó!
nem a Megasztár hozott ide, hanem a kíváncsiság, hogy mik történnek Veled odakint... 1-2 hetente elolvasom az új írásokat, ha vannak, aztán megállapítom, hogy Te aztán bátor csaj vagy... De ezt talán már írtam. Na mindegy, szóval egy fix olvasód biztos van. Jó hétvégét! :)
Ja, és abba ne hagyd az írást, mert jól csinálod!
süti beállítások módosítása