kovacskri 2009.04.29. 21:59

113 nap:)

Január 5-én készült a blogom... közel négy hónapja. Nem sok, de bevallom azt sem gondoltam, hogy ennyi ideig megmarad. Azt hittem, hamarabb megunom, mert nem vagyok egy naplóírogató típus. Gyerekkoromban elkezdtem néhányszor (füzetbe, persze), de mindig hamar abbamaradt. Mint a gyerekek az új játékkal, kezdeti lelkesedés után sarokba dobják.

Télen, amikor kitaláltuk ezt, negatív időszakom volt, és folyton csak rosszkedvem (kivel nincs néha így)... és már sokkal jobb! Ami persze nem csak a blog hatása, de biztos, hogy segített ez is. Végül is mindegy, hogy hányan olvassák, nem fontos. Egyszerűen csak jó érzés leírni a gondolatokat. És ráadásul formába is kell önteni őket, hogy ne csak ide legyenek hányva, hanem szép, kerek, logikailag egymást követő mondatokban legyenek megfogalmazva, ha már kiteszem a netre. Tartalomhoz a forma.:)
 
"Változz, ha tudsz! Önmagadon kívül senkit se tehetsz jobbá."
Kornis Mihály írta a Vigasztalások könyvében.
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr731094548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása