kovacskri 2009.06.27. 15:08

szombat

Esik az eső... már megint, vagy még mindig, újra. Meg vagyok fázva, úgy látszik, hogy a Depeche Mode koncerten az elázás, és a benti légkondi együttesen megtették a hatásukat. Most meg megyek a Kapcsolat koncertre segítőnek, egész délután ott leszünk. Ha ott is elázunk (igen nagy esély van rá), átírom a blogot Nemecsek blogjára! Jövő héten meg Volt fesztivál, az aztán még remek lesz lemenni betegen, mikor még meleg víz sem nagyon van a zuhanyzóban. Na, mindegy, kemény vagyok, kibírom ezt is…

Ahogy mindent. Az ember mindent kibír.Múltkor ezen gondolkodtam, voltak zűrök a családban, de mi akkor is jó tanulók voltunk. Kétszer leugrottam a bungee jumpingról, egyszer beültem abba a másik hasonló szerkezetbe, amiben fellőnek, van tetoválásom, piercingem, egyszer megpördültünk autóval az 51-esen, ültem már motoron, voltam gyerekként cserkésztáborban, ami két hét sátorozás a hegyekben, az erdőben (hideg vizes mosakodással, reggel fél 7-kor ébresztő, reggeli torna, éjjeli őrség, stb.). És most felkerestem az apámat. Hogy mindenkinek rend legyen a kis lelkében, és tisztán lássunk.

Szóval asszem kemény vagyok:) De most már azért elég volt az izgalmakból, nyugalmat akarok! Meg egy társat, aki mellettem van, például amikor megtudom, hogy az apám rákos, és akihez oda lehet bújni az ilyen rossz napokon. De nincs, ezért ezt a funkciót jelenleg a kutyám látja el. Nagyon megértően tud nézni, akármit mondok:))

Most megyek, összeszedem magamat a délutáni programra. Holnap meg pihenek, hogy a jövő heti fesztiválozásra összekaparjam magamat. Mert most szívem szerint inkább itthon maradnék és pihennék egész héten, bár azt is érzem, hogy jót fog tenni egy kis kikapcsolódás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr231211982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása