Vettem ma egy fülbevalót egy idősebb néninél. Az utcán árulta, tartotta kézben a táblát, amire fel voltak akasztva a fülbevalók. Több szép is volt, de azt mondta, azt vegyem, ami elsőre megtetszett, mert mindig az a jó választás. Az vagyok én. Aztán búcsúzott: viszlát, köszönöm! Hódítson sok szép fiút!

Nem írtam egy ideje, mert lusta voltam… Meg nem is voltam itthon.

Nagykőrösön voltam egy gyerektáborban segíteni, sátortábor az erdőben. Sokat sétáltunk, lovas kocsikáztunk, tábortüzeztünk… a gyerekek vödörnyi vizeket borogattak egymásra a vízi csatákban. Jó volt (leszámítva a szúnyogokat). Sokat ettünk, naponta ötször! Az égen minden este ezer csillag, madárcsiripelésre ébredtünk. Éppen mire véget ért az öt nap, akkor csiszolódott össze a kis csapat. Aki nem illeszkedik be, azt megleckéztetik a gyerekek… aki rendetlenséget tartott a sátrában, és hisztizett mindenért, annak telerakták a sátrát bogarakkal. Persze aztán kiszedték később, de a móka kedvéért benne hagyták egy kicsit. Aztán utolsó nap kifestették egymás arcát szemceruzával, mármint azét, aki előbb elaludt.

Néhány aranyköpés, amire emlékszem…

Miközben sétáltunk éjjel az erdőben, egyik gyerek megbotlott egy gyökérben, aztán valaki megszólalt: „Hát igen! Mindenkinek kell, hogy legyenek gyökerei.”

„Hiába, minden bűnnek a pénz az alapja”

De a top: „szívesen elmosogatok, csak ne mondd el az anyukámnak” :))

Kissé számítógépfüggők a mai gyerekek, mindenki reggeltől estig a szerepjátékokon lóg. WOW és társai… én nem ismerem egyiket sem, mert mindig is utáltam az ilyeneket, vagyis nem volt hozzájuk türelmem. Inkább szalvétás képeket gyártok, vagy agyagszobrot, vagy bármit… mert ahhoz van.:) De szerencsére ők kívülről fújják az összes szereplőt, és hogy melyiknek milyen különleges képessége van, a hatévestől a tinédzserig, mindegyik ezt nyomja. Amíg a szülők meg nem unják, eltiltják a géptől, és bevágják egy környezeti táborba, ahol játszani kell a szabadban, sétálni kell, lovas kocsikázni, vízi csatázni, meg tábortüzezni.

Hát ezek vannak. Meg baromi meleg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr142150211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása