Ha belegondolok, hány jó, és hány rossz embert ismertem életemben…

A jók többen vannak, sokkal. Szerencsére. Bár ezt elég nehéz így megítélni, mert mindenkiben van jó és rossz tulajdonság is. De én most rossz alatt azt értem, aki konkrétan rosszindulatú, és másoknak rosszat akar. Aki sértegeti az embereket akkor is, mikor nincs is rá oka. Én általában jóban vagyok az emberekkel, türelmes vagyok, kevés olyan van, akit igazán tudok nem szeretni, vagy akinek a hülyesége vagy a stílusa akár beszélgetés nélkül is fel tud idegesíteni.
Két munkahelyemen 1-1 ilyen ember volt. De nem tudtak nekem ártani, még ha szerettek volna is. De volt, akinek tudtak. Minden munkahelyemről eljöttem, amikor már úgy éreztem, hogy olyanokkal vagyok körülvéve, akik emberileg nincsenek a toppon. Én nem szeretek napi szinten vitatkozni, meg felesleges is. Ha nem tudok változtatni a körülményeken, változtatok a saját körülményeimen. Ennyi. Aki hülye, az meg haljon meg:-) Vagy legalábbis szarjon sünt.
Azért eddigi életemet tekintve ez nem nagy arány.

Győzzön a jobbik. :)

Sosem érdekelt, ki mit gondol rólam. Nem tudom, hogy ez jó, vagy rossz, de így van. Igyekszem felülről nézni a dolgokat. Néha úgy érzem magam, mint aki nem is ebben a világban él, legalábbis nem vagyok két lábbal a földön, az biztos. Én akkor érzem jól magamat, ha sétálok a tengerparton (vagy akárhol, erdőben, városban), fotókat csinálok, és zenét hallgatok. Nem beszélek sokat, és élvezem az egyedüllétet is. Írni szeretek, azért van ez a blog. :)

Itt mindenki baromi sokat beszél –jórészt hülyeségeket, vagy pletykákat mások magánéletéről – és mindig azt mondják, hogy én mennyire „very nice” vagyok. Csendes, mosolygós, nem beszél sokat feleslegesen. Mondják ezt a máltaiak, akiknek gyakorlatilag be nem áll a szájuk órákon keresztül. De mégis azt szeretik, ha valaki nem olyan, mint ők.

Nyugalom. Most ez vesz körül. Persze, vannak dolgok, tanfolyam, akarok jobb munkát, stb… De alapvetően nyugodt vagyok. Eddig otthoni kajákat főztem… ma vettem tintahalat, meg articsókát. Még nem tudom, mit hozok ki belőle, majd holnap kiderül, de nem olyan bonyolult az elkészítésük. Van kapribogyóm is. Kezdek átállni ezekre az ételekre, legalábbis megpróbálom. Szeretem a halat, de itt annyi féle van, és annyira
lövésem sincs, melyik micsoda. :)

Boomba ta... mondják a máltaiak, ha valami fasza.:-) Ebben hallható a máltai nyelv is, nagyrészt arab.

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr93745368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása