ötödikSally 2012.03.27. 22:21

:)

Az a szerencse, hogy ilyen multifunkciós vagyok.:) Másképp mi lenne velem? :D

Ügyfélszolgálatban jó voltam. Azt hiszem. :)

Eljöttem ide, elkezdtem felszolgálni. Eleinte nehéz volt, de mindkét helyen meg voltak velem elégedve. Mindenki azt mondta, hogy nagyon ügyes vagyok és nekem semmit nem kell kétszer elmondani, mindent úgy csinálok, ahogy kell. Hejj. Nem mintha olyan bonyolult lenne, de sosem tanultam, először azt sem tudtam, hogy kell szépen kinyitni egy bort a vendég előtt. Hogyan kell felteríteni egy 5 csillagos szállodában, hogy kell szalvétát hajtogatni, stb.:) Pörgök. Muszáj pörögni, mert sokan vannak a népek.:)

Most vállaltam bébiszitterkedést, egy 3 éves kisfiúra kell vigyázni. Anyuka meg volt elégedve. Persze ez nem áll távol tőlem, közelebb van hozzám, mint a felszolgálás, és némi hisztitől eltekintve kevésbé találom fárasztónak.

De keresgélek továbbra is, irodai munkát. Jelentkezgetek helyekre. Járok az ECDL tanfolyamra, hamarosan vége (haladó, Word, Excel, Power Point, Access, persze angolul). Kihoztam magammal egy angol oktatóprogramot (4 dvd + könyv), Business English.

Főzök itthon, finom magyar kajákat. Mosok, takarítok.

Yeah.

Fejlődöm. Legalábbis igyekszem, mindent jól csinálni. Keveset hibázni. Most kipróbálom magamat teljesen új, és váratlan helyzetekben. Otthon minden olyan megszokott volt, mindig ugyanaz, ami sokkal könnyebb. De azért megállom a helyem.

Aztán jöhet a lazítás, hamarosan már lehet fürdeni a tengerben. Itt elég sok a medúza, mint kiderült, úgyhogy most kicsit be vagyok szarva. Nem szeretnék összefutni eggyel.:)

Szeretnék újra valami kreatív dolgot is csinálni. Régen annyi apróságot összegyártottam, agyagból, vagy varrtam, vagy szalvétatechnikás dolgokat csináltam... apróságokat, aminek igazából az elkészítése okoz örömet, amikor alakul. Persze fotózni itt is fotózom, de azon kívül, még valamit. De egyelőre még nem találtam ki, hogy itt  mit csináljak, bár biztos itt is van kreatív hobbi bolt valahol. Tengerparti fotókat kagylókkal körberagasztva, aztán eladni a hülye turistáknak, akik megvesznek mindent. Hűtőmágneseket Málta felirattal, fogalmam sincs, miből, ha valakinek van ötlete, szóljon. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr874344676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása