Levittem a kutyámat sétálni, és feljöttem egy kutyával, és egy kaktusszal. Valaki kidobta, illetve kitette cserepestül a lépcsőházba. Nem volt még csúnya, én meg megsajnáltam, és felhoztam. Majd kikupálom, remélem, elkezd növekedni.

Egyszer már felhoztam egy diffenbacchiát, aztán elburjánzott, és most van belőle négy, éppen gyökereznek. Mondjuk az elég gyorsan nő, hatalmasak lesznek a levelei. Lehet, hogy majd elajándékozok belőle, mert teljesen elszaporodik a végén:)

Ha szeretettel gondozzuk a növényeket, jobban növekednek. Kedvelik az emberi beszédet, a nevetést, és állítólag a zenét is. De az odafigyelést meg is hálálják: egy cikk szerint a kórházakban kevesebbet panaszkodtak azok a betegek, akik olyan kórteremben voltak, ahol volt növény. Irodában dolgozó emberek közt, amelyik szobába tettek növényt, ott jobb kedvűek voltak a munkatársak. A virágok hoznak egy kis természetet a falak közé. Jó hatással vannak ránk.

 

A hibiszkusz erősíti a szerelmet, segíti kibontakozni az emberi, baráti, érzelmi kapcsolatokat.

 

 

 

 

 

 

A szobapáfrány frissíti a levegőt, segíti a pozitív energia áramlását, gondolkodásra ösztönöz, munkára, tanulásra serkent.

 

 

 

 

 

A csüngőágú fikusz a gondoskodik a megfelelő páratartalomról, sok káros anyagot lebont a környezetünkben. A fikusz a már meglévő, de rosszul működő párkapcsolatokra van jótékony hatással. Lökésszerű energiarezgései az érzelmi stabilitást és a hűséget segítik elő.

 

 

 

 

 

A bambusz a feng shui szent növénye. Az érvényesülési képességet segíti. Egyenletesen vibráló energiafelhő veszi körül. És szerencsét is hoz.

 

 

 

Gyerekkoromban is hazahoztam minden kóbor állatot, kutyát, cicát, madárfiókát. Volt, hogy két kiskutyát is összeszedtem, együtt bóklásztak. Nem akartam őket megtartani, csak gazdit keresni nekik. Kivittem őket a piacra egy dobozban, és addig ültem ott, amíg el nem vitték mind a kettőt. Egy kutya persze mégis nálunk maradt, nem adtam fel, míg nem lett sajátom, és azóta is van folyamatosan kutyám, igaz, már másik.

Most nyilván úgy tűnik, hogy komplett idióta vagyok, aki kidobott szobanövényeket összeszed a kuka mellől. Én azt gondolom, hogy akinek nincs semmilyen növénye, és mereven elhatárolódik az állattartástól is, az az ember egészen egyszerűen nem szeret gondoskodni. Nem vállalja a felelősséget egy élőlényért. Persze, sokan azt mondják erre, nincs időm, állandóan dolgozom, utazok. De egy kutyának vagy macskának mégis jobb, ha egy évben 2 3-szor elutazunk, és megkérünk valakit, hogy vigyázzon rá, vagy etesse, mint hogy menhelyben sínylődjön, vagy épp kóboroljon valahol. Ők megbocsátják ezt a kis szabadságot nekünk, ugyanolyan önzetlenül szeretnek utána is, és hálásak, hogy visszajöttünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr991034201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása