Néha minden ember újrakezdő. Van, aki a nyelvtanfolyamon, mert a hosszú évek során már elfelejtette, amit korábban tanult. Merthogy ilyenek vagyunk, jönnek az új információk, törlődnek a régiek, kevés a hely. Van, aki párkapcsolatot kezd újra, mert még lát benne reményt, még él benne a szerelem. Van, aki elválik, és egyedül, vagy rögtön új társsal kezdi újra az életét. Van, aki új munkahelyre kerül, ahol a korábbi helyeken töltött hosszú évek után megint betanuló próbaidős. Vagy teljesen pályát változtat, mert megcsömörlött a régitől, másra vágyik. Olyan is akad sok, aki börtönbe kerül, és a kiszabaduláskor új reményekkel tér vissza a szabad életbe. Alkoholisták, és drogosok, akik leszoktak a káros szenvedélyekről, de a kísértés mindig ott lohol a sarkukban. Küzdenek ellene, és tenni akarnak. Olykor az emberi kapcsolatainkon javítunk, új alapokra helyezzük őket. Újrakezdjük, mindenkinek jár egy tiszta lap, saját magunknak is.

 

Minden vég valami újnak a kezdete. De néha... az élet kegyetlensége, vagy a sors furcsa fintora miatt a szándékunk kevés. 

 

Nincs már elég idő.

 

 

“Tavasz volt, de én a nyarat vártam;

a meleget, a patakok hűs vizét.

Nyár volt, de én az őszt vártam;

a színes leveleket, és a hűvös, száraz levegőt.

Ősz volt, de én a telet vártam;

a ropogós havat, és a karácsony örömét.

Eljött a tél, de én a tavaszt vártam,

a rügyfakadást, a nap melegét.

Gyermek voltam, de felnőtt akartam lenni;

szabad és önálló.

Húsz éves voltam, de harminc akartam lenni,

érett és sokat ismerő.

Középkorú voltam, de húszéves akartam lenni;

ifjú és szabadlelkű.

Nyugdíjas lettem, de középkorú akartam lenni;

tevékeny élettel.

Életem elmúlt, és sohasem kaptam meg, amit akartam.”

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr81338519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása