kovacskri 2010.08.24. 20:33

újra

Valahogy úgy van, hogy minden rossz után valami jó történik, és fordítva.

Egész nyáron nyugalom volt. Mondjuk nem is sok helyen jártam, csak abban a táborban, amiről korábban írtam, amúgy munka. De most, augusztusban, a nyaralás, az nagyon jó volt, Korfu csodálatos, szép partokon láttunk, gyönyörű volt a naplemente, kétszer is megnéztük, hajókáztunk, motorcsónakoztunk, óriás hullámokban fürödtünk… és egy kis romantika a végére. Az emberek annyira kedvesek, hogy ilyet még sehol nem tapasztaltam. Ez volt életem eddigi legjobb nyaralása. Képek az Indafotón.

Amióta hazajöttem, azóta folyamatosan csak a rossz dolgok történnek. Munkahelyen is, meg azon kívül is. Pedig most annyira fel vagyok töltődve, és pozitívan érzem magamat. Illetve lassan csak éreztem. De igyekszem nem átmenni negatívba. Úgyhogy nem is ragozom ezt tovább, nehéz az élet, még ha kívülről nem is látszik az emberen, hogy küzd.

Inkább arra gondolok, hogy milyen jó volt utazni. Mennyi mosolygós emberrel beszélgettem. És hogy nekem is annak kell maradnom. Vidám zenéket hallgatni...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr332244766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása