Most kell írnom, ha most nem írok, akkor kidobhatom a blogot a kukába…

2009. januárban kezdtem írni a blogot, és 2011. június van. Tegnap véget ért a dráma csoport, ahová másfél évig jártam ebből a kettőből, és ami úgy érzem, megváltoztatta az életemet, és a gondolkodásomat, negatívból pozitív irányba.

Ez a hét a búcsúzásról szólt: a munkahelyemen búcsúztak (megint) sokan, és tegnap elbúcsúztunk a drámacsoporttól is. Feltettünk azt a kérdés, most mit kezdjünk egymással ez után? Olyan dolgokat tudunk idegenekként egymásról, amit még a legközelebbi ismerőseink sem tudnak rólunk. Tartjuk majd a kapcsolatot, és időnként összejövünk beszélgetni. Megbeszéljük, kinek hogy alakul a további élete. Köszönöm nekik, hogy segítettek továbblépni a lelkemet nyomasztó problémákon, és köszönöm magamnak is, hogy elmentem oda, és végigküzdöttem másfél évet annak érdekében, hogy ki tudjak teljesedni és ne fogjanak vissza a kibontakozásban múltban történt dolgok. Ahogy elnézem a környezetemben levő embereket, azt látom, majdnem mindenkire ráférne egy ilyen önismereti kurzus, emberek forognak a saját maguk spiráljában, és nem látnak a dolgok mélyére (amit egyébként nem csodálok, mert sok minden annyira belül van, hogy nem is tudjuk, hogy egyáltalán létezik bennünk).

Nekem minden búcsúzás nagyon fájdalmas. Hihetetlenül értékes embereket ismertem meg, akik mind azért voltak ott, hogy jobbá tegyék magukat, az életüket, a környezetüket, akik tanulni és tudni akarnak, érzékenyek és mégis erősek.

Minden jó, ha jó a vége! Hogy egy közhelyet is idetehessek. Mindennek pont jókor van vége, pont akkor, amikor itt van az ideje. :)

De a blognak ettől még nincs vége.

Ezt azoknak, akiktől elbúcsúztam bárhol, bármikor, és azoknak, akiktől nem tudtam elbúcsúzni, csak gondolatban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr742958857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása