Azért mégsem olyan unalmasak a hétköznapok… Nem kell mindig valami nagy dolognak történnie. Csak tesszük a dolgunkat. Ma rájöttem takarítás közben, hogy mindegy, hogy mit csinál az ember, csak jól csinálja. Persze, már százszor olvastam ezt, és hallottam, és igyekeztem is ennek megfelelően tenni a dolgokat. De ma valahogy még jobban rájöttem.:)

Amikor takarítunk, akkor arra kell odafigyelni, és törekedni az alaposságra. Ha olvasunk, akkor elmélyedni az olvasmányban. Ha beszélgetünk valakivel, akkor hallani is, amit mond, és megpróbálni megérteni őt, nem csak ott lenni és hallgatni. Ha dolgozunk, akkor a munkánkat jól elvégezni. Ha párkapcsolatban vagyunk, akkor benne lenni 100%-osan. Átélni a zenét és a filmeket. A középszerűség szörnyű.

Akik körbeporszívózzák a tárgyakat anélkül, hogy elhúznák, a munkájukban is közepesen teljesítenek… semmit sem akarnak igazán rendesen megcsinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr282996143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása