kovacskri 2010.01.06. 22:52

hepi börzdéj

 

Ma egyéves a blog.

Tavaly pont ugyanilyenkor szerkesztgettük az első varjús bejegyzéssel. Úgyhogy ma, ennek örömére akartam valami iszonyú frappánsat és vicceset írni, de semmi nem jutott eszembe. Így a végén mostanáig elodáztam, és inkább mással foglalkoztam. Persze most sem sokkal jobb, nincs ihlet, de szerencsére ígéretet kaptam, hogy egy tercina formátumú verset azért kap a blog a szülinapjára (A tercina ("terzina"): a középkori itáliai-olasz irodalomban kialakult háromsoros egység (ill. üres sorral elválasztva: szakasz. Rímképlete 3-as periódusú: a b a  b c b   c d c. Eredetileg 11 szótagú ("hendekaszillabus"), és a sorritmusa hatodfeles jambus).

Írhatnék például ilyeneket új év, új élet, nagy fogadalmakat tettem, és a blogot is átalakítom, mostantól sokkal színesebb lesz és tartalmasabb. Mint a Metró újság, azzal is pont ez történt, örömmel láttam hétfőn - miközben fél órát utaztam a tízperces útvonalon, mert megint gond volt - hogy már tudok úgy lapozni, hogy közben nem vágom arcon meg a mellettem ülő utast. Szóval, írhatnék ilyeneket is, de nem teszem, mert nem igaz. Kihagyom ezt az újévi számvetést, mit tettem az előző évben, mit nem, satöbbi, hülyeség.

Valójában csak körülbelül napi 10-15 ember nézi jobb napokon a blogot. Egy része nyilván ismerős, másik fele meg véletlenül megtalálja. Nekik üzenem: adjatok valami életjelet magatokról! Mondjuk, ha ezt olvastátok, küldjenek pénzt. A számlaszámom 12345678-,,,,…. …aztán ha már egy jó ideje nincs bejegyzés, akkor nyilván megkaptam az adományokat és elhúztam, úgyhogy ne keressetek többet. Köszi.

Amennyiben a fenti ötlet nem nyeri el a tetszéseteket, akkor szóljatok hozzá. Nem tartom túl megerőltetőnek az Indapass oldalon készíteni egy usert, aminek segítségével utána commentet lehet írni.  Persze, senkinek sem szeretnék szemrehányást tenni, csak úgy megjegyeztem, hogy nem túl bonyolult. Aki szeret az ír legalább egy mondatot (nincs is jobb, mint a lelki zsarolás)!

Aki továbbküldi a blog címét legalább 15 ismerősének, az minden elküldött levél után kap Gyurcsány Ferenctől 0,4 Ft-ot (0,5 alatt lefelé kerekítünk, de ne felejtsd el, hogy ha 30 ismerősnek elküldöd, az már egy forint). Viszont ha nem küldöd tovább, és nem írsz ide semmit, annak beláthatatlan következményei lehetnek. Egy barátom elolvasta az egyik bejegyzést, nem írt hozzá semmit, és másnap elesett a bringával. :)

Szóval kommentre fel!

Igazából többször is elkezdtem gyerekkoromban naplót írni, de néhány napon belül meguntam, és most baromira örülök magamnak, hogy így kitartottam.

Úgyhogy boldog szülinapot Vetési Varjú!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr1001652942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bedy 2010.01.12. 09:33:00

Hát kedves Varjúcska, én is boldog szülinapot kívánok! Magamra ismertem és magamra is vettem az ejnye-bejnyét, mivel rendszeres olvasód vagyok, de még nem kommenteztem... Így némi unszolásra ugyan, de ma átesem a tűzkeresztségen. :) na meg az a bringás sztori sem túl bíztató, nem merek kockáztatni... :)
Szóval hajrá ebben az évben is, legyen ihlet, téma, értelem és érzelem, tercina, Trevi-kút, legyen idén is sok közös buli és kirándulás, gyűjtsünk még sok Morzsis sztorit, miegymást!.. :)
ja és tudod, hogy a címkéknél a köv. szavaknál van két bejegyzés: ffi, nő, szerelem, vers? Lehet, másnál is több van, de ezeket szúrtam ki egyből, ahogy végigfutottam... Hm. :)

kovacskri 2010.01.13. 08:30:33

@bedy: na, már éppen kezdtem elkeseredni, hogy nem szeret senki! :))
Én nem vettem észre, hogy pont azoknál a témáknál van 2 bejegyzés, de most látom, hogy tényleg! Hiába ilyen romantikus lélek vagyok!
Remélem a Trevi-kútról olyan sztorit mesélhetek majd, hogy elkérte a számomat valami jóképű digó:)

baum · http://reflektor.blog.hu 2010.01.13. 10:20:28

Vetési bája leméri
Fáj-e az élet fája?
Féreg rágja, méreg
áldja, szánja-bánja

ennyi tellett, ráadásul nem is felel meg teljesen a tercina szabályainak :)

www80 2010.01.16. 10:30:21

szia te lány, Evelin vagyok, tudod a Miki, Betti féle:-)
egyszer rátaláltam a blogodra, és sokszor olvastam, mert nagyon érdekes, más ember gondolkodásán át látni az életet.
nekem nagyon tetszik, hogy ennyi pszichológiai fejtegetés van benne, én is nagyon sok pszicho könyvet olvastam, részben fedik azt, amiket te olvastál... és ez olyan érdekes, hogy amiken én gondolkoztam, azokon gondolkodik más is, és persze emellett új nézőpontok is vannak benne.... meg egyáltalán jópofa ez a blog.... ezen keresztül jobban megismer az ember:-) tetszett, hogy ennyire megbocsátó voltál és meglátogattad apukádat. sokaknak ez nem megy, és inkább puffognak egy életen át, mígcsak késő nem lesz a búcsúhoz....
de még kb. 500 féle téma van, ami érdekes, és felvetettél:-)

kovacskri 2010.01.16. 11:11:39

@www80: Nahát, nagyon meglepődtem, de örülök, hogy Te is olvasod!:)
süti beállítások módosítása