kovacskri 2009.04.19. 09:17

ajajajj

Nem tudok aludni, ez rettenetes. Biztos az alkoholtól van:) Úgyhogy inkább zenét hallgatok, itt egy Quimby:

Erről jut eszembe, május 3-án Quimby...(2009-05-03 Budapest Óbuda Napja / Szentlélek tér 20:30), végre!

Azt vettem észre, hogy iszonyúan nincs kedvem bulizni, és az utóbbi időben nem is voltam szinte sehol. Lehet, hogy túl sok önismereti könyvet olvastam mostanában, és megváltoztatták a személyiségemet?:) Vagy csak öregszem és lenyugszom? Hát tegnap elmentem, de nem igazán ragadott magával a hangulat, tartalmatlannak és üresnek éreztem... A koncerteket viszont szeretem, szerencsére, most már itt a jó idő, és sok szabadtéri zene lesz:)

A másik felfedezésem, hogy amióta lefogytam pár kilót, és elég keveset eszem, sokkal kevésbé bírom az alkoholt. De ez egyáltalán nem baj, kivéve, amikor nem tudok elaludni, délutánra, és holnap meg majd olyan leszek, mint akit kimostak. Na, mindegy, vidám, kipihent vasárnapot mindenkinek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr51073829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása