Újra itt. Az utóbbi hónap lelki tréningjeinek utolsó feladata, hogy meglátogassam az apámat, akivel évek óta nem találkoztam. Asszem hétvégén megteszem, csak az a baj, hogy nem tudom a telefonszámát, csak a címét. Vagyis - vidéken lakik - vonatra vagy buszra fel, aztán becsenget. Elég ijesztően hangzik. De nem valami nagy egymás nyakába borulást kell elképzelni, ahogy a filmeken... Nem hiszem, hogy kettőnk viszonya már nagyon megváltozik. Inkább csak azért, hogy én elmondhassam, hogy mindent megtettem, amit lehetett, és ezzel pontot teszek a dolgokra teljesen (a Mennyei prófécia is megírta, lezárni a múltat). Elfogadni a helyzetet, és továbblépni mindenen. Viszont kicsit tényleg úgy érzem magamat, mint a filmeken a gyerekek, akik megtudják, hogy árvák, és megkeresik az eredeti szüleiket. Ráadásul baromira nincs kedvem egyedül elindulni, pedig muszáj lesz. De utána büszke leszek magamra, hogy milyen bátor vagyok:)

Ahogy korábban volt róla szó a blogban, ki kell kotorni a tóból a köveket. Az utóbbi időben olyan voltam, mint aki sokáig cipelt egy mázsás zsákot, amit most ledobtam magáról, és szinte lebegek:) És ezt meg is fogom csinálni a végén, a szimbólumot valósággá váltom, összegyűjtök egy zacskó követ, és behajítom a Dunába valamelyik hídról.

Azóta csupa jó dolgok történtek velem... Dícséreteket kaptam, ültem repülőn eddig valamiért ez kimaradt, a képeimet kitettem az internetre, meg nem tudom, sok-sok apróság, csak nekem fontosak. És most költözünk a munkában hamarosan, igaz, messzebb lesz, mint most, de kíváncsian várom. Semmi sem történik véletlenül... azt mondta nekem valaki, a változások akkor következnek be az ember életében, amikor megérett rájuk. Szóval rosszabb nem lehet, csak más:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr901189688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása