kovacskri 2009.11.20. 22:30

áruló

nemecsek ernő

Ma az új rádiókat hallgattam, és rájöttem, hogy egész jó zenék vannak rajtuk. A beszélgetős műsorokat meg amúgy sem szerettem, csak a Bumerángot, meg a híreket hallgattam meg. Pedig eléggé kiakadtam, hogy megszűnik a Sláger rádió, én szeretem a régebbi zenéket és rendszeresen hallgattam. Nekem kb. mindig szól valami zene a fülemben. Egyszer majdnem el is ütött egy mentőautó, mert be volt dugva a fülem,  nem hallottam, hogy jön szirénázva, és leléptem a járdára (amúgy zöld volt). :)

Kutyával, anélkül, munkába menet, hazafele, mindig. Főleg este, a kutyasétáltatáskor. Az esti séta, amikor ki lehet kapcsolni, gondolkodni, és közben zenét hallgatni.  Nem nagyon szoktam megállni a nagy kutyás társaságoknál, mert az enyém már nem fiatal és nem játszik. Úgyhogy sétálok, körbe-körbe. Eléggé magamnak való lettem, erre rá kellett jönnöm. 17 és 25 éves korom között kb. mindig párkapcsolatban voltam. Azóta meg...négy éve nem tudtam felmutatni egy normális kapcsolatot. Sőt, normálatlant se sokat. Négy év... nagyon sok idő. Asszem remete lettem. Vagy lehet, hogy elpattant egy húúúúr... És még a Sláger rádiót is elvették. Szegény magányos kutyasétáltató szingliktől! Hát ennyi öröme sem lehet az embernek, hogy meghallgat egy-két sírós számot a múltból?:))

Na mindegy, hát azt hallgatom, ami van. A Neo-n Quimby Halleluja ment, a Class FM-en pedig DM Behind the wheel, mondtam, na jó, elfogadom bemutatkozásnak.:) Meg jó pár olyan szám, amik nem ismertek, viszont elég jók voltak.

De azért jobb lett volna ha nem helyette, hanem mellette jelenik meg az új. De hiába, nem osztogatják csak úgy a frekvenciákat ebben a kis országban.

Sz'al ez van.:)

Üdv,

ernő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vetesivarju.blog.hu/api/trackback/id/tr561540802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása